Dako nga Kabidoan
An Dako nga Kabidoan amo an kalibutanon nga pag-ubos han ekonomiya nga nagtikang ha kadam-an nga lugar han tuig 1929 nga nagtapos ha durudilain nga panahon han dekada 1930 ngadto ha uruunhan dekada 1940. Nagtikang an Halarom nga Pagkabido ha Estados Unidos
Pinanbasaran[igliwat | edit source]
Padugang nga barasahon[igliwat | edit source]
- Ambrosius, G. and W. Hibbard, A Social and Economic History of Twentieth-Century Europe (1989)
- Bernanke, Ben (1995). "The Macroeconomics of the Great Depression: A Comparative Approach". Journal of Money, Credit, and Banking (Blackwell Publishing) 27 (1): 1–28. doi:10.2307/2077848. JSTOR 2077848.
- Brown, Ian. The Economies of Africa and Asia in the inter-war depression (1989)
- Davis, Joseph S. The World Between the Wars, 1919–39: An Economist's View (1974)
- Drinot, Paulo and Alan Knight, eds. The Great Depression in Latin America (2014) excerpt
- Eichengreen, Barry. Golden fetters: The gold standard and the Great Depression, 1919–1939. 1992.
- Eichengreen, Barry, and Marc Flandreau; The Gold Standard in Theory and History 1997 online version
- Feinstein. Charles H. The European economy between the wars (1997)
- Friedman, Milton and Anna Jacobson Schwartz. A Monetary History of the United States, 1867–1960 (1963), monetarist interpretation (heavily statistical)
- Galbraith, John Kenneth, The Great Crash, 1929 (1954), popular
- Garraty, John A., The Great Depression: An Inquiry into the causes, course, and Consequences of the Worldwide Depression of the Nineteen-Thirties, as Seen by Contemporaries and in Light of History (1986)
- Garraty John A. Unemployment in History (1978)
- Garside, William R. Capitalism in crisis: international responses to the Great Depression (1993)
- Glasner, David, ed. Business Cycles and Depressions (Rutledge, 1997) 800pp; Excerpt
- Goldston, Robert, The Great Depression: The United States in the Thirties (1968)
- Haberler, Gottfried. The world economy, money, and the great depression 1919–1939 (1976)
- Hall Thomas E. and J. David Ferguson. The Great Depression: An International Disaster of Perverse Economic Policies (1998)
- Kaiser, David E. Economic diplomacy and the origins of the Second World War: Germany, Britain, France and Eastern Europe, 1930–1939 (1980)
- Kehoe, Timothy J. and Edward C. Prescott, eds. Great Depressions of the Twentieth Century (2007), essays by economists on US, Britain, France, Germany, Italy and on tariffs; statistical
- Kindleberger, Charles P. The World in Depression, 1929–1939 (3rd ed. 2013)
- Konrad, Helmut and Wolfgang Maderthaner, eds. Routes Into the Abyss: Coping With Crises in the 1930s (Berghahn Books; 2013) 224 pages; Compares Germany, Italy, Austria, and Spain with those in Sweden, Japan, China, India, Turkey, Brazil, and the United States.
- Madsen, Jakob B. "Trade Barriers and the Collapse of World Trade during the Great Depression", Southern Economic Journal, Southern Economic Journal (2001) 67#4 pp:848–868 online at JSTOR.
- Markwell, Donald. John Maynard Keynes and International Relations: Economic Paths to War and Peace, Oxford University Press (2006).
- Mitchell, Broadus. Depression Decade: From New Era through New Deal, 1929–1941 (1947), 462pp; thorough coverage of the U.S.. economy
- Mundell, R. A. "A Reconsideration of the Twentieth Century", The American Economic Review Vol. 90, No. 3 (Jun., 2000), pp. 327–340 online version
- Psalidopoulos, Michael, ed., The Great Depression in Europe: Economic Thought and Policy in a National Context (Athens: Alpha Bank, 2012) ISBN 9789609979368. Chapters by economic historians cover Finland, Sweden, Belgium, Austria, Italy, Greece, Turkey, Bulgaria, Yugoslavia, Romania, Spain, Portugal, and Ireland. table of contents
- Romer, Christina D. "The Nation in Depression," Journal of Economic Perspectives (1993) 7#2 pp. 19–39 in JSTOR, statistical comparison of US and other countries
- Rothermund, Dietmar. The Global Impact of the Great Depression (1996) Online
- Tipton, F. and R. Aldrich, An Economic and Social History of Europe, 1890–1939 (1987)
- For US specific references, please see the listing in Great Depression in the United States.
Kontemporaryo[igliwat | edit source]
- Keynes, John Maynard. "The World's Economic Outlook", Atlantic (May 1932), online edition
- League of Nations, World Economic Survey 1932–33 (1934)
Mga sumpay ha gawas[igliwat | edit source]
|An Wikimedia Commons mayda media nga nahahanungod han: Great Depression|
- Rare Color Photos from the Great Depression – slideshow by The Huffington Post
- EH.net, "An Overview of the Great Depression", by Randall Parker.
- America in the 1930s Extensive library of projects on America in the Great Depression from American Studies at the University of Virginia
- The 1930s Timeline year by year timeline of events in science and technology, politics and society, culture and international events with embedded audio and video. AS@UVA
- Great Myths of the Great Depression by Lawrence Reed
- Franklin D. Roosevelt Library & Museum for copyright-free photos of the period
- An Age of Lost Innocence: Childhood Realities and Adult Fears in the Depression American Studies at the University of Virginia
- Great Depression in the Deep South
- Soul of a People documentary on Smithsonian Networks
- The Great Depression at the History Channel
- "Chairman Ben Bernanke Lecture Series Part 1" Recorded live on March 20, 2012 10:35am MST at a class at George Washington University